• ilisa-Khorasan@gmail.com

  • شماره تماس :05138805874

صورت جلسه هشتم

 

بسمه تعالي

صورت جلسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران  (شاخه خراسان)

تاريخ: 7/8/1391

پيوست:  -

شماره: 8

ساعت شروع: 7:30

ساعت خاتمه: 9:30

عنوان جلسه: بررسی نقاط قوت و ضعف مربوط به همایش مهرماه، برنامه ریزی و پیگیری فعالیتهای آبان ماه
رئيس جلسه: آقای دکتر رحمت الله فتاحی دبير جلسه: خانم دکتر اعظم صنعت جو

محل برگزاري: دانشکده علوم تربیتی

اعضا: آقایان دکتر رحمت الله فتاحی، محمد زره ساز ، سید عباس مرجانی، رضا خسروی / خانمها دکتر اعظم صنعت جو، دکتر عاطفه شریف، فاطمه پازوکی، طاهره مهاجرزاده
مهمانان جهت همکاری: خانم­ها اکرم زینلی، زهرا ناصری
غايبان : حسین نوربخش
شرح مذاكرات
هشتمین نشست اعضای هیات مدیره انجمن شاخه خراسان با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف مربوط به اجرای همایش مهرماه و پیگیری برنامه­های مصوب شده مربوط به آبان ماه سال جاری، روز یکشنبه هفتم آبان ماه در دانشکده علوم تربیتی برگزار شد. در این جلسه، ضمن قدردانی رئیس انجمن از اعضای هیات مدیره و سایر افراد به پاس همکاری اثربخش در برگزاری همایش، به نقاط قوت همایش اشاره کردند. ایشان همکاری تیمی اعضا، وجود برنامه های متنوع، اجرای خوب مجری و پیوند با سه دانشگاه را از جمله عناصر اصلی این موفقیت دانستند. دیگر اعضا نیز نگاهی مثبت به برگزاری همایش داشتند و نتایج بازخورد از شرکت­کنندگان در زمان پرسش و پاسخ در همایش نیز نشان داد که قریب 85% افراد پاسخ دهنده شرکت در این همایش را در تغییر دیدگاه شان به رشته مثبت ارزیابی کرده­اند بویژه سخنرانی دانشجوی کارشناسی به عنوان یک پژوهشگر، تماس تلفنی با سرکارخانم انصاری، و معرفی اساتید بنام رشته در قالب کلیپ از جمله مواردی بودند که رضایت مخاطبین را به خود جلب کرده بود و دانشجويان خواهان ادامه این برنامه ها بودند. در این جلسه افزون بر نقاط مثبت به نقاط ضعف همایش نیز پرداخته شد هر چند این نقاط ضعف پررنگ نبود اما مورد توجه قرار گرفت. از جمله آنها می­توان به کندی انجام برخی از امور مانند تهیه بنر و پوستر، مشخص نبودن رابط­ها در مراکز و کندی روند تهیه دعوتنامه­ها اشاره کرد. در ادامه این جلسه، گزارشی از وضعیت عضويت­گیری اعضای جديد ارائه شد ودر رابطه با نحوه صدور كارت عضویت نیز رای زنی و تصمیم گیری شد. همچنین فعالیتهای مربوط به کمیته تخصصی از جمله به روز کردن وب سایت انجمن مشخص شد. در پایان نیز در مورد برنامه های مربوط به برگزاری همایش و کارگاه های آبان ماه تصمیم گیری شد.
مصوبات
شرح مصوبات مهلت انجام مسئول اقدام مسئول پي‌گيري
1. بنا شد همایش آبان ماه با عنوان "کارآفرینی برای زندگی بهتر" در تاریخ چهارشنبه 24/8/1391، ساعت 9-12 در آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی برگزار شود. دبیر و رئیس انجمن
2. بنا شد جهت اخذ مکان همایش مکاتبات و هماهنگی های لازم با آقای میرمحرابی مدیر داخلی دانشکده انجام شود. خانم دکتر صنعت جو دبیر و رئیس انجمن
3. بنا شد با سخنرانان این همایش " آقایان دکتر حداد، کفاشان، دکتر دیانی، خانم ژیلا حصاری مسئول روابط بین الملل شهرداری" مکاتبات لازم رسما انجام شود. آقای دکتر فتاحی دبیر و رئیس انجمن
4. بنا شد پوستر و بنر جهت اطلاع رسانی در این زمینه آماده و به موقع توزیع شود. آقای زره ساز و آقای مرجانی دبیر و رئیس انجمن
5. بنا شد ثبت نام در کارگاه هاي انجمن در محل همایش صورت گیرد. خانم جلیلی و خانم ملکوتی دبیر و رئیس انجمن
6. بنا شد مسئولیت هماهنگی با دانشجویان جهت انجام امور مختلف چون ثبت نام در انجمن، کارگاه ها و ارائه راهنمايي هاي لازم به شركت كنندگان به خانم جلیلی و ملکوتی واگذار شود. دبیر و رئیس انجمن
7. بنا شد تمام امور مربوط به وب سايت انجمن از جمله  به روز رسانی وب سایت،قرار گرفتن گالری عکس، و تغییر گرافیک سایت و .. به کمیته تخصصی واگذار شود و ویرایش نهایی مربوط به خبرها و صورتجلسات توسط مسئول و اعضاي این کمیته انجام  و در سایت درج شوند. خانم مهاجرزاده و آقای نعیم آبادی دبیر و رئیس انجمن
8. بنا شد آخرین خبرهای سایت به شکل منظم در گروه بحث اطلاع رسانی شود. خانم ناصری دبیر و رئیس انجمن
9. بنا شد کارگاه های همایش با یک روز اختلاف پس از برگزاری همایش، آغاز به کار کنند. خانم دکتر شریف دبیر و رئیس انجمن
10. بنا شد برای افراد شرکت در همایش پیشین و همایش جاری گواهی شرکت در همایش صادر شود. خانم پازوکی و زینلی دبیر و رئیس انجمن
11. بنا شد طراحي پايگاه اعضاي انجمن در دستور كار كميته پژوهش قرار گيرد و کارت عضویت، افراد طراحی و چاپ شود. خانم پازوکی و آقاي زره ساز دبیر و رئیس انجمن
12. بنا شد پیوند میان سه دانشگاه فردوسی، امام رضا و پیام نور به منظور  شرکت همه افراد بویژه دانشجویان در همایش های انجمن حفظ و تقویت شود. دبیر و رئیس انجمن
13. بنا شد همایش با محورت "چالش ها و راهکارهای توسعه مطالعه" در دی ماه سال جاری در دانشگاه امام رضا  در دستور کار قرار گیرد. دبیر و رئیس انجمن
14. بنا شد برگزاری همایش ملی با محوريت کتابخانه های تخصصی در دستور کار بعدی انجمن قرار گیرد. دبیر و رئیس انجمن

دستور جلسه بعدي: تقسیم وظایف و پیگیری برنامه های مربوط به برگزاری همایش و کارگاه های آبان ماه

تاريخ جلسه آینده: 14/8/1391 ساعت:  7:30  صبح محل برگزاري: دانشکده علوم تربیتی

محل امضا:

عاطفه شریف                                                  طاهره مهاجرزاده سید عباس مرجانی

محمد زره­ساز                                                  فاطمه پازوکی                                                          دکتر اعظم صنعت­جو

دکتر رحمت الله فتاحی

كد فرم: شماره تجديد نظر: يك

امضاي دبير جلسه:

صفحه 2 از 2
 

بسمه تعالي

صورت جلسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران  (شاخه خراسان)

تاريخ: 7/8/1391

پيوست:  -

شماره: 8

ساعت شروع: 7:30

ساعت خاتمه: 9:30

عنوان جلسه: بررسی نقاط قوت و ضعف مربوط به همایش مهرماه، برنامه ریزی و پیگیری فعالیتهای آبان ماه
رئيس جلسه: آقای دکتر رحمت الله فتاحی دبير جلسه: خانم دکتر اعظم صنعت جو

محل برگزاري: دانشکده علوم تربیتی

اعضا: آقایان دکتر رحمت الله فتاحی، محمد زره ساز ، سید عباس مرجانی، رضا خسروی / خانمها دکتر اعظم صنعت جو، دکتر عاطفه شریف، فاطمه پازوکی، طاهره مهاجرزاده
مهمانان جهت همکاری: خانم­ها اکرم زینلی، زهرا ناصری
غايبان : حسین نوربخش
شرح مذاكرات
هشتمین نشست اعضای هیات مدیره انجمن شاخه خراسان با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف مربوط به اجرای همایش مهرماه و پیگیری برنامه­های مصوب شده مربوط به آبان ماه سال جاری، روز یکشنبه هفتم آبان ماه در دانشکده علوم تربیتی برگزار شد. در این جلسه، ضمن قدردانی رئیس انجمن از اعضای هیات مدیره و سایر افراد به پاس همکاری اثربخش در برگزاری همایش، به نقاط قوت همایش اشاره کردند. ایشان همکاری تیمی اعضا، وجود برنامه های متنوع، اجرای خوب مجری و پیوند با سه دانشگاه را از جمله عناصر اصلی این موفقیت دانستند. دیگر اعضا نیز نگاهی مثبت به برگزاری همایش داشتند و نتایج بازخورد از شرکت­کنندگان در زمان پرسش و پاسخ در همایش نیز نشان داد که قریب 85% افراد پاسخ دهنده شرکت در این همایش را در تغییر دیدگاه شان به رشته مثبت ارزیابی کرده­اند بویژه سخنرانی دانشجوی کارشناسی به عنوان یک پژوهشگر، تماس تلفنی با سرکارخانم انصاری، و معرفی اساتید بنام رشته در قالب کلیپ از جمله مواردی بودند که رضایت مخاطبین را به خود جلب کرده بود و دانشجويان خواهان ادامه این برنامه ها بودند. در این جلسه افزون بر نقاط مثبت به نقاط ضعف همایش نیز پرداخته شد هر چند این نقاط ضعف پررنگ نبود اما مورد توجه قرار گرفت. از جمله آنها می­توان به کندی انجام برخی از امور مانند تهیه بنر و پوستر، مشخص نبودن رابط­ها در مراکز و کندی روند تهیه دعوتنامه­ها اشاره کرد. در ادامه این جلسه، گزارشی از وضعیت عضويت­گیری اعضای جديد ارائه شد ودر رابطه با نحوه صدور كارت عضویت نیز رای زنی و تصمیم گیری شد. همچنین فعالیتهای مربوط به کمیته تخصصی از جمله به روز کردن وب سایت انجمن مشخص شد. در پایان نیز در مورد برنامه های مربوط به برگزاری همایش و کارگاه های آبان ماه تصمیم گیری شد.
مصوبات
شرح مصوبات مهلت انجام مسئول اقدام مسئول پي‌گيري
1. بنا شد همایش آبان ماه با عنوان "کارآفرینی برای زندگی بهتر" در تاریخ چهارشنبه 24/8/1391، ساعت 9-12 در آمفی تئاتر دانشکده علوم تربیتی برگزار شود. دبیر و رئیس انجمن
2. بنا شد جهت اخذ مکان همایش مکاتبات و هماهنگی های لازم با آقای میرمحرابی مدیر داخلی دانشکده انجام شود. خانم دکتر صنعت جو دبیر و رئیس انجمن
3. بنا شد با سخنرانان این همایش " آقایان دکتر حداد، کفاشان، دکتر دیانی، خانم ژیلا حصاری مسئول روابط بین الملل شهرداری" مکاتبات لازم رسما انجام شود. آقای دکتر فتاحی دبیر و رئیس انجمن
4. بنا شد پوستر و بنر جهت اطلاع رسانی در این زمینه آماده و به موقع توزیع شود. آقای زره ساز و آقای مرجانی دبیر و رئیس انجمن
5. بنا شد ثبت نام در کارگاه هاي انجمن در محل همایش صورت گیرد. خانم جلیلی و خانم ملکوتی دبیر و رئیس انجمن
6. بنا شد مسئولیت هماهنگی با دانشجویان جهت انجام امور مختلف چون ثبت نام در انجمن، کارگاه ها و ارائه راهنمايي هاي لازم به شركت كنندگان به خانم جلیلی و ملکوتی واگذار شود. دبیر و رئیس انجمن
7. بنا شد تمام امور مربوط به وب سايت انجمن از جمله  به روز رسانی وب سایت،قرار گرفتن گالری عکس، و تغییر گرافیک سایت و .. به کمیته تخصصی واگذار شود و ویرایش نهایی مربوط به خبرها و صورتجلسات توسط مسئول و اعضاي این کمیته انجام  و در سایت درج شوند. خانم مهاجرزاده و آقای نعیم آبادی دبیر و رئیس انجمن
8. بنا شد آخرین خبرهای سایت به شکل منظم در گروه بحث اطلاع رسانی شود. خانم ناصری دبیر و رئیس انجمن
9. بنا شد کارگاه های همایش با یک روز اختلاف پس از برگزاری همایش، آغاز به کار کنند. خانم دکتر شریف دبیر و رئیس انجمن
10. بنا شد برای افراد شرکت در همایش پیشین و همایش جاری گواهی شرکت در همایش صادر شود. خانم پازوکی و زینلی دبیر و رئیس انجمن
11. بنا شد طراحي پايگاه اعضاي انجمن در دستور كار كميته پژوهش قرار گيرد و کارت عضویت، افراد طراحی و چاپ شود. خانم پازوکی و آقاي زره ساز دبیر و رئیس انجمن
12. بنا شد پیوند میان سه دانشگاه فردوسی، امام رضا و پیام نور به منظور  شرکت همه افراد بویژه دانشجویان در همایش های انجمن حفظ و تقویت شود. دبیر و رئیس انجمن
13. بنا شد همایش با محورت "چالش ها و راهکارهای توسعه مطالعه" در دی ماه سال جاری در دانشگاه امام رضا  در دستور کار قرار گیرد. دبیر و رئیس انجمن
14. بنا شد برگزاری همایش ملی با محوريت کتابخانه های تخصصی در دستور کار بعدی انجمن قرار گیرد. دبیر و رئیس انجمن

دستور جلسه بعدي: تقسیم وظایف و پیگیری برنامه های مربوط به برگزاری همایش و کارگاه های آبان ماه

تاريخ جلسه آینده: 14/8/1391 ساعت:  7:30  صبح محل برگزاري: دانشکده علوم تربیتی

محل امضا:

عاطفه شریف                                                  طاهره مهاجرزاده سید عباس مرجانی

محمد زره­ساز                                                  فاطمه پازوکی                                                          دکتر اعظم صنعت­جو

دکتر رحمت الله فتاحی

كد فرم: شماره تجديد نظر: يك

امضاي دبير جلسه:

صفحه 2 از 2